marți, 10 mai 2011

Pentru a fi mai creativ astept:

1. Inspiratia
2. Permisiunea
3. Incurajarea
4. Sa fie gata cafeaua
5. Rindul meu
6. Ca cineva sa-mi netezeasca calea
7. Celelalte reguli
8. Ca cineva sa schimbe
9. Mai multe locuri deschise
10. Momentul razbunarii
11. Ca locul sa fie mai jos
12. Alt timp
13. Ca o relatie importanta:
a) sa se imbunatateasca
b) sa se termine
c) sa inceapa
14. Persoana potrivita
15. Un dezastru
16. Ca timpul sa se fi terminat aproape
17. Un adevarat tap ispasitor
18. Ca fii sa plece de acasa
19. Indicii Dow Jones la 1500
20. Ca leul sa doarma cu mielul
21. Despartirea de comun acord
22. Un moment mai bun
23. Un horoscop mai favorabil
24. Sa se intoarca tineresea
25. Preavizul de doua minute
26. Reforma profesiunii forense
27. Sa fie reales Richard Nixon
28. Ca virsta sa-mi garanteze dreptul la excentricitate
29. Miine
30. doi slujitori tineri sau mai multi
31. revizia mea anuala
32. O cautare de prietenii mai buna
33. Ca locul ss fie mai inalt
34. sa inceapa semestrul
35. sa am viziunea libera
36. ca pisica sa termine cu zgiriatul divanului
37. o lipsa a riscurilor
38. ca acel ciine al vecinului care latra mereu sa paraseasca orasul
39. ca unchiul meu sa se intoarca acasa din serviciul militar
40. ca cineva sa ma descopere
41. masuri de siguransa mai adecvate
42. o taxa mai mica pe cistigurile la bursa
43. sa fie inlocuita prescriptia
44. sa moara parintii mei(glumesc)
45. o cura pentru herpes/SIDA
46. sa dispara lucrurile pe care nu le inteleg sau nu le aprob
47. sa se termine razboaiele
48. ca dragostea mea sa renasca
49. ca cineva sa ma observe
50. o insumare a instructiunilor scrise clar
51. un control mai bun al nasterilor
52. sa fie aprobat amendamentul asupra egalitatii drepturilor
53. sfirsitul saraciei, al injustitiei, al rautatii, al minciunii, al incompetentei, al ciumei, al criminalitatii si aluziilor ofensive
54. sa scada un brevet concurent
55. reintorcerea lui Chicken Little
56. ca supusii mei sa se maturizeze
57. ca eul meu sa se imbunatateasca
58. sa-nceapa sa fiarba mincarea
59. noua mea carte de credit
60. acordorul pianului meu
61. ca aceasta intilnire sa se termine
62. sa incasez creditele in scurt timp
63. sa se epuizeze renta neocuparii
64. primavara
65. ca hainele sa-mi vina de la curatatorie
66. sa-mi restabilesc amorul propriu
67. un semn din cer
68. sa se termine plata alimentelor
69. sa ,fie recunoscuti, aplaudati si vizibil recompensati mugurii genialitatii ingropati in primele mele tentative neindeminatice astfel incit eu sa pot munci comod la a doua redactare
70. o reinterpretare a regulilor de ordine ale lui Rol bert
71. sa se atenueze anumite dureri si boli
72. cozi mai scurte in banca
73. ca vintul sa se reimprospateze
74. ca fiii mei sa fie atenti, curati, ascultatori si autonomi
75. anotimpul urmator
76. pe altcineva de incurcat
77. ca viata mea actuala sa fie declarata o incercare obisnuita cu citeva schimbari in manuscris inainte de serata inaugurala
78. sa predomine logica
79. data viitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu